My red map


visited 47 states (20.8%)
Try Neptyne, the programmable spreadsheet

torek, 4. februar 2020

Križarjenje Arabski polotok: Ako propadnemo, propadnemo otmeno!

Križarila sva že po Nilu in po Hrvaških otokih. Ampak na »pravo« križarjenje z veliko ladjo še nisva šla. Večkrat sem že rekla – vsaj enkrat v življenju bi rada šla na »pravo« križarjenje. Konec poletja želja po dopustu je bila že tako močna, da je Freddy en dan našel neko akcijo od MSC in me je presenetil – zakaj ne bi šli na križarjenje januarja? Jaz osupnem – bolj zaradi tega, ker je on nastopil z iniciativo po novem potovanju, kot zaradi tega, da bomo križarili januarja… On je že našel odlično križarjenje – 12 dni v Perzijskem zalivu z ladjo MSC Lirica: Dubai – Abu Dhabi – Oman - Katar. Dokler sva tako zagreta in dokler velja akcijska ponudba rezerviramo križarjenje.
Wow, zgleda, da greva res na crociero!
Seznam vseh postov o tem potovanju, linki bom dodajala sproti:
-       Organizacija in pot v Dubai
-        Dubai: Dubai Marina
-        Dubai: Global Village
-        UAE: otok Sir Bani Yas
-        Oman. Muscat: ogled mesta
-        Oman. Khasab.
-        Dubai: Bastakija / Deira
-        Dubai: Dubai Frame

Organizacija:
S tem, da rezerviramo križarjenje, se pravzaprav vse šele začne (to je tudi le prvi del stroškov – zelo bi rada tu napisala, da je to poceni potovanje, vendar ne, nikakor ne… Stroškov se kar nabira in nabira…)
Moto tega potovanja sčasoma je postalo: Ako propadnemo, propadnemo otmeno!
Tradicionalni postanek v Avtogrilu na začetku poti
Najprej nabavimo letalske karte, to pomeni tudi se odločiti, ali bomo še kak dan v Dubaju pred ali po križarjenju. Ker naša ladja stoji v Dubaju 2 dni na začetku in 2 dni na koncu križarjenja, meniva, da 4 dni za Dubai nam bo zadostovalo in se ne rabi sekirati še z iskanjem hotela. Letalske karte tako iščem take, da priletiva tja dopoldan in z odhodom popoldan. In to ni tako enostavno, večina povezav do Dubaja pride tja ponoči in prav tako odhodi so sredi noči. Se ne odločim za 500 € drag direktni polet iz Benetk z Emirates, zato pa ujamem še kar v redu ceno s Turkish Airline preko Istanbula. Za tja imava hiter prestop in smo v Dubaju ob 7h zjutraj. Nazaj pa imava v Istanbulu skoraj cel dan, upam, da bova lahko izkoristila čas za ogled mesta z brezplačno ekskurzijo preko Turkish Airline, ki jo ponujajo ob dolgih povezavah. V obe smeri imava nočni let in to me sekira, ne marava potovati ponoči, ker ne spiva…
Kak mesec pred odhodom rezerviram GoOpti prevoz na letališče (link za popust, če boste z njimi opravili rezervacijo prevoza).
Dubai
Na srečo za države na poti pri križarjenju ne rabimo vizumov, ena težava manj. Od priprav si uredimo zdravstveno zavarovanje za celotni svet in preverim na banki, da kreditne kartice delujejo v državah Arabskega polotoka. V vsaki od držav imajo svoj denar in, z Evri razvajeni, sploh ne maram menjavati denar in ugotavljati kaj je koliko vredno…

Od avgusta do januarja imam ogromno časa, da pogledam, kaj je zanimivega za obiskati v krajih na poti. Še dobro, da je tako, ker izleti, ki jih organizirajo na ladji so zelo dragi – cca 60-70 €/osebo za 4-urni izlet in preko 100 € za celodnevni izlet. Kaj lahko ogledaš v Dubaju v 4 urah?? Seveda, se nagibam k temu, da bomo mesta raziskovali po svoje. Celo v Evropi cenovno dostopni Hop-on Hop-Off busi stanejo tam okrog 60 € na osebo. Pretirano… Že tu se mi posvita, da niso to države za budget-friendly potovanja. Med tem, ko raziskujem in ugotavljam kaj in kako si bomo ogledali, več krat pomislim, zakaj sploh gremo tja, na trenutke deluje vse tako zakomplicirano,  javni promet je uganka, mesta so razvlečena na 30 (!!) km, peš ne prideš nikamor… Potem me Freddy »potolaži«, mi dela – »ne se obremenjevati in ne se preveč ukvarjati z vsem tem, bova prišla v Dubai, se bova usedla in gledala, kako mimo vozijo Ferrari. In bo dobro…«. In to me res pomirja…
Dubai Marina
Jaz vseeno ne morem iz kože naredim cel potovalni načrt z veliko opcijami, a vse prepustim potem trenutnemu razpoloženju, vremenu, željam in situaciji na mestu.  Dve zadeve pa le rezerviram vnaprej – zadnji dan gremo na razgledno ploščad na Burj Khalifo, najvišjo stavbo na svetu, in izlet v sotesko Wadi Shaab v Omanu, ki baje je nekaj posebnega.    

Teden dni pred odhodom je Perzijski zaliv zopet na poročilih – konflikt američanov in Irana, sestreljeno ukrajinsko letalo, pa še priljubljen omanski sultan je umrl in so razglasili 40-dnevno žalovanje… Corona virus je izbruhnil, ko sva bila že na poti in še dobro, da je tako, da se nisva sekirala še zaradi tega. Mičkeno nas drži predpotovalno vzmenirjenje – nepoznana regija, nov način potovanja; težko se spakirava (s Turkish-i lahko peljeva 38 kg prtljage na osebo!, navajena sem potovati samo z ročno prtljago J), zato hočeva vzeti vse – od lepih oblek za svečane večerje do športnih in plažnih oblačil… Kaj bova rabila, bova ugotovila samo tam…

Dan odhoda: Benetke - Istanbul - Dubai

Dolgo jutro v pričakovanju popoldanskega odhoda. Kovčki so spakirani, hiša pospravljena, čakamo samo odhod. Reisefieber kot redkokdaj…
Na letališču v Benetkah smo pravočasno, celo malček prej. Letimo s Turkish Airlines, prvič. Po letih potovanj večinoma z nizkocenovci je to bilo ponovno odkrivanje, kako lepo je leteti. Pred obrazom imamo interaktivni ekran s podatki o letu, o turističnih znamenitostih v mestih, kamor letijo, s filmi in glasbo. Dobimo slušalke. Wow, tega ni na Ryanairu. Najdem dober film in polet še prehitro mine. Vmes dobimo res okusno večerjo in celo čaj ali kavo po večerji. Let iz Benetk do Istanbula traja 2 uri 20 minut, komaj uspem pogledati film. Za drugo ni časa.
Istanbul je 2 uri naprej od nas, časovna razlika. Namesto ob 21h, tu pristanemo ob 23h. Pol ure se vozimo z avionom po letališču do izhoda in nato še dobrih 5 minut z avtobusom. Pristali smo na novem letališču, namesto zaprtega Atatürka. K sreči, naju odložijo blizu našega naslednjega gate-a. Letališče je – WOW – ogromno in je prelepo. Se ustavimo za trenutek pred dolgim seznamom poletov. Na vsakih 5 minut leti 4-6 avionov. Noro! V Free Shopu se posladkamo z rahatlukom – imajo ga kar za pokušino, poskusimo kar vse vrste in si obljubimo, da ga nakupimo na poti nazaj; se založimo z Jack-om, pri arabcih je alkohol potem problematičen.
Za Dubaj je let ob 01.25, nočni. Imamo tisti veliki Airbus, ko v eni vrsti sedi 8 ljudi. Vse bi bilo super, celo dojenčki ne jočejo, ampak prav za nama sedita 2 mlada španca, ki vseh 4,5 ure poleta ne nehata klepetati. Kako lahko govoriš nepretrgoma 4,5 ure?!
Trenutek nekje nad obalo Kuvajta, smo skoraj 12 km nad zemljo:
No, pristanek v Dubaju je nekaj specialnega, vsa letala naredijo krog, letijo eno za drugim, vidi se, kako veliko prometa je. Ob 06.30 zjutraj je mesto še v soju luči. Celotno letalo naredi WOW, ko zagledamo v meglici Burj Khalifo. Res je visoka! Kar štrli v nebo! Čudovito!

Nadaljevanje: 1. dan v Dubaju in vkrcanje na ladjo

Ni komentarjev:

Objavite komentar