My red map


visited 47 states (20.8%)
Try Neptyne, the programmable spreadsheet

torek, 3. marec 2020

Križarjenje - dan v morju in o življenju na ladji

Sončno in vetrovno, +22°C
Dan v morju se mi je zdel najbolj brezvezen dan na križarjenju, izgubljen in »ukraden« ogledom in potovanju. V resnici se je izkazalo, da ta dan komaj čakamo, ker je zares edini, ko se lahko lenari in zabava na ladji, brez občutka da kaj »zamujaš« na kopnem.

Današnji dan je namenjen dolgi plovbi iz Dohe v Muscat, Oman. Ta plovba je dolga 490 navtičnih milj in še zdaj ne vem, koliko je to v km. Freddy ima aplikacijo, ki pokaže našo hitrost – povprečno 16-18 vozlov na uro. Deluje hitro, če pogledamo v vodo, ki jo puščamo za seboj.
Plujemo tudi skozi precej ozek preliv med Omanom in Iranom. To je prav poseben kraj, saj tu čez gre 20% svetovne nafte, zato promet je strogo reguliran s strani obeh držav. Res je, tankerje vidimo ves čas v vidnem polju. 


Dopoldan lenariva ob bazenu, zaradi vetra sploh ne mika se namakati v vodi, le uživamo na soncu. Popoldan greva pogledati Masterchef, simbolno tekmovanje, bilo je zabavno, sodelujoči pa so dobili simpatična darila od MSC, je vredno že samo zaradi tega. Pozneje je bil še Masterchef za otroke. Zvečer je karaoke. Vmes neke igre in ples z animacijo. Ves čas imaš kaj početi. Na ladji je tudi veliko razprodaj – prestižne torbice, očala, nakit, vsak dan po radio in v dnevniku obveščajo, kaj se danes prodaja. En dan so bile Ferrari ure 3 za 50 €. Skoraj bi se »ujeli«. J

 Na zgornji palubi ladje imamo celo mini golf.
Samo ta dan nama je uspelo priti na nos ladje, da naredimo "Titanic" fotko. Se izkaže, da na terasi spredaj med plovbo zelo piha, sploh ne moreš tu dolgo biti. To, da smo zadaj se izkaže za veliko prednost, zadaj se lahko kar sončiva ali vsaj se razgledujeva v zavetrju. Pa še restavracija je blizu :) 



 Posebnosti življenja na ladji:
  •         Voda v kopalnici je malo »čudna«, mogoče razsoljena. Nikakor si ne morem dobro umiti lasje, ves čas so kot žica, nikakor nočejo biti mehke…
  •         V sprednjem delu ladje se sploh ne čuti vibracij motorja, zadaj pa… Začuda pri spanju me to sploh ni motilo, a jaz imam res rahel spanec…
  •         Hodnik iz enega konca ladje do drugega je dolg 280 metrov. Zelo dolgo je za hoditi, sploh če greš na drugo stran ladje ali si samo kaj pozabil v kabini. Je že fajn, da je kabina v bližini liftov za restavracijo.
  •         Kabina, čeprav z oknom, nima dotoka svežega zraka, okno se ne odpira. Si pomagaš s klimo. MI smo imeli takoj ob kabini izhod na teraso krme, tako smo kdaj pa kdaj odprli vsa vrata in zajeli sveži morski zrak tudi v kabino. 
  • Vsak večer v sobo dobiš dnevni ladijski časopis z napovedjo dogodkov za naslednji dan, vremensko napovedjo in časov postanka v pristanišču jutri. To je nekaj, kar moraš pogledati.
 Neskončen hodnik:
 MasterChef show:
 KidsChef:
Na barki je povsem mešana struktura gostov. Večinoma se govori angleško, osebje zna več jezikov, vsak nekaj svojega. Italijani so prisiljeni v nekaterih trenutkih govoriti angleško, čeprav ne znajo najbolje. 
Za tiste, ki znajo italijansko:
eni italijanski družini, ki si je vsako jutro pripravljala ogromne zaloge sendvičev in sadja za ves dan v mestu, je natakar nekaj povedal v angleščini, neko opozorilo, ne vem, če je bilo v vezi odnašanja hrane. Italijani nekaj odgovarjajo nazaj v smislu »nismo šli za tem«: »non ho realizzato«. Kelnar, filipinec, lih italijanščine ne zna, jim dela, da jih ne razume, italijanska mati pa blesti s svojo angleščino: »I didn't realize«. Freddy se ni mogel zadržati, se je začel smejati na glas, jaz sem bila bolj uvidevna, ampak tisti »I didn't realize« sva uporabljala celotno križarjenje in vsakokrat ob tem se krohotala… 
Nasploh življenje na barki v veliki meri se vrti okoli hrane. Ves čas imaš občutek, da je cajt, da kaj poješ, vse je okusno in mamljivo. Na zajtrk moraš iti, ne? Prav kmalu je že servirano za kosilo (še dobro, da sva vsak dan šla v mesto in tako izpustila kosilo…). Ves popoldan je na palubi pri bazenu dela pizzerija (in na italijanski barki je res odlična pizza, ne moreš mimo…) in fast food s hamburgerji, hot dogi in krompirčkom. Vedno je na razpolago nekaj sadja, čaj, kava. Okrog štirih popoldan v glavni restavraciji je t.i. »tea time« - čaj, kava in veliko peciva, od piškotov in keksov do krofov in tortic. Jaz sem našla eni odlični piškoti, poleg je bila omaka iz malin, božanska… Lahko bi živela samo od tega, kako je bilo dobro. Še dobro, da sva odkrila, da ta »tea time« obstaja šele zadnjih nekaj dni križarjenja…. Potem je že večerja – svečana v glavni restvraciji ali samopostrežna v bife-restavraciji. Vsekakor lahko prideš v bife še po glavni večerji. Potem je še polnočni bife, a tega nisva šla pogledat niti iz firbca… Hrana je ves čas… Na ladji imajo še suši restavracijo, kamor so ves čas vabili potnike, se pa mi zdi, da je restavracija predvsem samevala…  
Bife s prigrizki ob bazenu:
V »lepi« restavraciji La Bussola je bil naš natakar indonezijec, prvi dan se nam je predstavil – Sukirno, Fnu Sukirno. Ne vem kako, ampak sva si njegovo ime zapomnila in naslednji dan ga pozdravila z imenom. O, kako je bil začuden… Pri sebi sva se smejala – Sukirno ali Sigurno? Fnuuuu…. Njegov kolega, ki je stregel sosednje mize je bil en tak zanimiv črnec, dva večera sva tuhtala, komu je podoben, Mohamedu Ali ali Hulku…. Ko sva ga slišala govoriti z enim takim glasom, kot iz podzemlja, se je Freddy v trenutku spomnil – čisti Shrek je! Res mu je podoben v nulo. Samo sram nas je bilo, da bi ga slikala… Je kar strašljiv za videti in sem bila kar vesela, da ne streže pri naši mizi.
Še večerni show v gledališču. Vsak večer imajo 2 termina, prej in pozneje. Traja okrog 40 minut, več kot dovolj - nekaj pesmi in plesa, kak čarovniški trik in akrobatski nastop, vedno odlični kostimi. Lepo je, lih za se ustaviti po večerji.
Zdi se, da na dan v morju nisva počela nič posebnega, a minil je tako hitro... 
Jutri nas že čaka nova država - Oman. 

Naslednji post - Muscat in mošeja sultana Qaboosa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar