Sončno in vetrovno, +22°C
Dan v morju se mi je zdel najbolj brezvezen dan na križarjenju,
izgubljen in »ukraden« ogledom in potovanju. V resnici se je izkazalo, da ta
dan komaj čakamo, ker je zares edini, ko se lahko lenari in zabava na ladji,
brez občutka da kaj »zamujaš« na kopnem.
Današnji dan je namenjen dolgi plovbi iz Dohe v Muscat, Oman. Ta plovba je dolga 490 navtičnih milj in še zdaj ne vem, koliko je to v km. Freddy ima aplikacijo, ki pokaže našo hitrost – povprečno 16-18 vozlov na uro. Deluje hitro, če pogledamo v vodo, ki jo puščamo za seboj.
Plujemo tudi skozi precej ozek preliv med Omanom in Iranom. To je prav poseben kraj, saj tu čez gre 20% svetovne nafte, zato promet je strogo reguliran s strani obeh držav. Res je, tankerje vidimo ves čas v vidnem polju.
Dopoldan lenariva ob bazenu, zaradi vetra sploh ne mika se namakati v vodi, le uživamo na soncu. Popoldan greva pogledati Masterchef, simbolno tekmovanje, bilo je zabavno, sodelujoči pa so dobili simpatična darila od MSC, je vredno že samo zaradi tega. Pozneje je bil še Masterchef za otroke. Zvečer je karaoke. Vmes neke igre in ples z animacijo. Ves čas imaš kaj početi. Na ladji je tudi veliko razprodaj – prestižne torbice, očala, nakit, vsak dan po radio in v dnevniku obveščajo, kaj se danes prodaja. En dan so bile Ferrari ure 3 za 50 €. Skoraj bi se »ujeli«. J
Na zgornji palubi ladje imamo celo mini golf.
Samo ta dan nama je uspelo priti na nos ladje, da naredimo "Titanic" fotko. Se izkaže, da na terasi spredaj med plovbo zelo piha, sploh ne moreš tu dolgo biti. To, da smo zadaj se izkaže za veliko prednost, zadaj se lahko kar sončiva ali vsaj se razgledujeva v zavetrju. Pa še restavracija je blizu :)
Posebnosti življenja na ladji:
- Voda v kopalnici je malo »čudna«, mogoče razsoljena. Nikakor si ne morem dobro umiti lasje, ves čas so kot žica, nikakor nočejo biti mehke…
- V sprednjem delu ladje se sploh ne čuti vibracij motorja, zadaj pa… Začuda pri spanju me to sploh ni motilo, a jaz imam res rahel spanec…
- Hodnik iz enega konca ladje do drugega je dolg 280 metrov. Zelo dolgo je za hoditi, sploh če greš na drugo stran ladje ali si samo kaj pozabil v kabini. Je že fajn, da je kabina v bližini liftov za restavracijo.
- Kabina, čeprav z oknom, nima dotoka svežega zraka, okno se ne odpira. Si pomagaš s klimo. MI smo imeli takoj ob kabini izhod na teraso krme, tako smo kdaj pa kdaj odprli vsa vrata in zajeli sveži morski zrak tudi v kabino.
- Vsak večer v sobo dobiš dnevni ladijski časopis z napovedjo dogodkov za naslednji dan, vremensko napovedjo in časov postanka v pristanišču jutri. To je nekaj, kar moraš pogledati.
MasterChef show:
KidsChef:
Na barki je povsem mešana struktura gostov. Večinoma se govori angleško, osebje zna več jezikov, vsak nekaj svojega. Italijani so prisiljeni v nekaterih trenutkih govoriti angleško, čeprav ne znajo najbolje.
Za tiste, ki znajo italijansko:
eni italijanski družini, ki si je vsako jutro pripravljala ogromne zaloge sendvičev in sadja za ves dan v mestu, je natakar nekaj povedal v angleščini, neko opozorilo, ne vem, če je bilo v vezi odnašanja hrane. Italijani nekaj odgovarjajo nazaj v smislu »nismo šli za tem«: »non ho realizzato«. Kelnar, filipinec, lih italijanščine ne zna, jim dela, da jih ne razume, italijanska mati pa blesti s svojo angleščino: »I didn't realize«. Freddy se ni mogel zadržati, se je začel smejati na glas, jaz sem bila bolj uvidevna, ampak tisti »I didn't realize« sva uporabljala celotno križarjenje in vsakokrat ob tem se krohotala…
Bife s prigrizki ob bazenu:
Zdi se, da na dan v morju nisva počela nič posebnega, a minil je tako hitro...
Jutri nas že čaka nova država - Oman.
Naslednji post - Muscat in mošeja sultana Qaboosa.
Ni komentarjev:
Objavite komentar