četrtek, 20. oktober 2022

Z avtodomom v Apulijo. Povratek: Benetke

Sončno, +13°C

Povratek z juga Italije razbijemo še na dva dela - noč v srednjeveškem Loreto v pokrajini Marche in zadnjo noč pred povratkom domov planiramo prespati v Chioggi, ribiškem mestu v bližini Benetk. Chioggia je lepo mestece, veliko krat spregledano zaradi znamenite sosede. Takšen je načrt.

Iz Loreto do Chioggie je 280 km poti. Bolj ko gremo na sever, boljše so ceste. Vreme se izboljšuje. Še zadnji pogled na Loreto na hribu:

Do Chioggie je 4 h vožnje, se zapeljemo direktno do kamper stopa, ki je čisto ob promenadi in obali ter zelo zelo blizu centra mesta. Top pozicija. Zato pa je kamper stop tudi obiskan, a mi smo si mesta rezervirali. Toda bulgar, ki s parkiriščem upravlja, je mesta preprodal dvakrat; označena mesta so že zasedena, on nam predlaga, da se parkiramo kar na sredi parkirišča, na cesti. Seveda, brez elektrike, zato pa s skrbjo, kdaj se boš moral komu umikati, če se bo kdo želel peljati mimo. Jaz se ne obremenjujem toliko, a naši sopotniki se razjezijo, pokličemo kamp Fusine pri Benetkah, tam so nas pripravljeni sprejeti. Gremo še 40 km do Benetk. In Chioggio za tokrat izpustimo.
Chioggia:
Vožnja med Chioggio in Benetkami gre kar skozi laguno. Ker je cesta prometna in skoraj ni nikjer možnosti za prehitevanje, se pot kar vleče.

V kampu Fusine sva že bila enkrat ali dvakrat, je poleg pristanišča. Do Benetk gre vaporetto. Pravzaprav Benetke vidimo preko zaliva. Kamp Fusine je odprt celo leto, je zelo prijeten, urejen, zelo je velik. Karte za vaporetto lahko kupiš kar na recepciji kampa. Skratka je top izbira za v Benetke s kamperjem. Mi si priredimo palačinka-party za zaključek potovanja.
Večer v pristanišču:
V mesto gremo šele zjutraj. Na kavico. Sončno jutro, celo končno ni mraza in se čuti pomlad. Sveže in še zasanjane Benetke pričarajo ležerno razpoloženje. V Benetkah sva bila nič koliko krat, tokrat greva na sprehod, do trga San Marco pa do mostu Rialto. Spotoma na kapučino. Nobenih načrtov. Uživamo jutro.
Canale Grande:

Najbrž moj najljubši razgled v Benetkah - z mosta Academia:

Na enem od trgov na poti proti San Marco najdemo prosto mizo na soncu, čas je italijanski zajtrk - capucino & brioss.

Ljudi v mestu je še zelo malo, dnevni obiskovalci prihajajo nekoliko kasneje...

Odsevi:
Dokler pridemo do  trga San Marco, je tu že običajen živ žav. Pomislimo - mogoče bi se končno splezali na vrh zvonika San Marco, še nikoli nisva, vedno je gužva. Na daleč deluje, da zjutraj še ni nikogar. Ko prideva bližje, opazimo dolg rep kolone, ki čaka na vstop. Pomislimo - tudi tokrat ne greva gor... Kdaj drugič.

Od trga Svetega Marka greva še do Rialto, ulice so že polni ljudi, promet po vodi je živahen, mesto živi.

Sprehajamo se po mestu, celo nekaj kupujemo v neki trgovini... Benetke te znova očarajo. Za zaključek spijeva še kavo pa kozarček vina na trgu, ki skoraj ni podoben beneškim trgom.

Povratna karta za vaporetto iz kampa v mesto in nazaj stane 13 €. Proti večeru se vrnemo že domov. Za nami je 2650 km. In zaključek - marec je še vse prezgodaj za potovanja na jug. Hladno je in je vse zaprto. Če pa iščeš osamo v mestnih središčih, potem pa ja, to je to.